Reklamacja i gwarancja
Reklamacja

Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji?

 
Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe z gwarancją producenta, która obejmuje wady produktu powstałe przez zastosowanie wadliwych materiałów, błędów produkcyjnych i konstrukcyjnych. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji określa karta gwarancyjna dostępna w naszym sklepie lub na stronie producenta. Gwarancja udzielana jest dla produktów zamontowanych na terytorium Polski.

Towary kupione w naszym sklepie internetowym mogą Państwo reklamować na dwa sposoby, bezpośrednio u producenta lub za pośrednictwem naszej firmy. Podstawą do gwarancji jest dowód zakupu lub wypełniona karta gwarancyjna. W przypadku braku karty gwarancyjnej, zgodnie z polskim prawem, obowiązującą podstawą roszczenia gwarancyjnego jest dowód zakupu, czyli faktura VAT.

W przypadku jakichkolwiek problemów z produktem należy przesłać pisemnie zgłoszenie reklamacyjne/serwisowe, poprzez jeden z dostępnych poniżej formularzy, podając wszystkie wymagane dane. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni.

 

Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową?

Jeżeli dostarczone przez nas towary okażą się niezgodne z umową sprzedaży w zakresie ilości, właściwości albo nie będą odpowiadały przedstawionemu opisowi, prosimy o niezwłoczne, pisemne poinformowanie nas o tym fakcie. W przypadku jakichkolwiek problemów z produktem należy przesłać za potwierdzeniem lub dostarczyć osobiście wypełniony formularz reklamacyjny z tytułu niezgodności towaru z umową, podając wszystkie wymagane dane. Jeśli reklamacja dotyczy towaru, który otrzymaliście Państwo uszkodzony prosimy o dołączenie protokołu szkody oraz zdjęć z uszkodzeniami towaru. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni.


Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania dotyczące oferty produktowej, zwrotu lub reklamacji zakupionego towaru, zapraszamy Cię do kontaktu telefonicznego: 606837683, lub mailowego: info@daadaa.pl.

Godziny pracy Działu Obsługi Klienta:

 

e-mail: info@daadaa.pl 24h/dobę 7 dni w tygodniu
kom. 606837683

kontakt telefoniczny:

poniedziałek - piątek, w godzinach: 17 - 21

sobota, w godzinach: 10 - 18

 

Sklep internetowy prowadzi firma:

daadaa.pl Maciej Hołderny
Nr ewid. Rejestru Działalności Gospodarczej Prezydenta Miasta Poznania: 71528 z dnia 25 lutego 2010 roku

NIP: 779-220-81-21
REGON: 301364321

Adres siedziby:

ul. Tęczowa 13
62-080 Góra
Copyright © 2016 DaaDaa.pl
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl